Visszaküldés
Hogyan küldhetek vissza egy cikket, és mennyibe kerül?
Ha egy cikket vissza szeretne küldeni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és e-mailt fog kapni a további utasításokkal kapcsolatban. Ha egy cikket a normál visszaküldési időszak alatt küld vissza, akkor Ön felelős a visszaküldésért. Ha a terméknek hibái vagy hiányosságai vannak, vagy egyéb, a termék visszaküldésével kapcsolatos problémák merülnek fel, akkor mi fizetjük a visszaküldés szállítási költségeit. A visszatérítés díja 15.95 € , amelyet levonnak a visszafizetésből.
Kicserélhetek egy terméket?
Sajnos nem tudunk cserét végrehajtani a teljesített megrendelések esetén. A szokásos visszaküldési időszak alatt azonban visszaküldhet egy cikket, majd kicserélheti a kívánt termékre vonatkozó rendelését.
Hogyan lehet panaszt tenni hibás vagy hiányos termékkel kapcsolatban?
Ha bármilyen problémája merül fel egy termékkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot további információkért, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy elrendezzük a problémát. Ne feledje, hogy panasz esetén mindig meg kell adnia a megrendelés rendelési számát, cikkszámátés a rendelésnél megadott ügyfél nevét. Nyugodtan készítsen képet a termékről, mivel ez gyakran segít a probléma gyorsabb kezelésében.
Hogyan kezelik a visszafizetéseket?
Minden visszafizetés a Klarna fizetési szolgáltatónkon keresztül történik. Ha közvetlenül fizette ki a megrendelést, például hitelkártyával, akkor általában a pénzt ugyanazon fizetési módszerrel térítik vissza.
Van elállási jogom? Mennyi a visszatérítési időszak?
Vásárlóként törvényesen jogosult 14 napon belül visszavonni vásárlását. Ezen felül a Hambedo AB 30 napos nyílt vásárlási időszakot kínál. Ebben az időszakban joga és lehetősége van arra, hogy megvizsgálja az árut, mielőtt visszaküldné azt. További információkért kérjük, olvassa el a vásárlási feltételeket.
MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Nem találja kérdését? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk!
LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK