Rendelés
Megváltoztathatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?
Rendelése szállítás előtti megváltoztatásához vagy törléséhez, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!
A kézbesítés nyomonkövetése
Kattintson ide rendelése nyomonkövetéséhez!
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Egy cikk visszaküldéséhez egyszerűen lépjen kapcsolatba velünk, és e-mailt fog kapni a további utasításokkal kapcsolatban. Ha egy cikket a normál visszaküldési időszak alatt küld vissza, akkor Ön felelős a visszaküldésért. Ha a terméknek hibái vagy hiányosságai vannak, vagy egyéb, a termék visszaküldésével kapcsolatos problémák merülnek fel, akkor mi fizetjük a visszaküldés szállítási költségeit.
Még nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről
A megrendelés leadásakor a megrendelés visszaigazolását mindig megküldjük a megrendelés során megadott e-mail címre. Amint megrendelése elküldésre kerül, szállítási visszaigazolást is kap. Ha még nem kapott ezeket megerősítő e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappát! Ha továbbra sem talál semmit, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk Önnek a továbbiak során.
MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Nem találja kérdését? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk!
LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK